fredag 20. mars 2015

Dagen i dag...

Kroppen svir! Skuldrene og hoftene pulserer i dag. Har "tåke" på øynene og hodepine...DETTE er prisen jeg betaler for å gå...gikk rundt på Tjuvholmen sammen med gubben og stedatter/svigersønn...grått og kaldt i været...ikke særlig tørr luft-vått og fuktig...var ganske ok i går og holdt meg rolig...og så pang...i dag er jeg ikke i form...kvalm, hodepine og smerter...og ligger i sengen...jeg orker ikke noe...og det er vondt! Så inderlig inderlig vondt...men neida...jeg trenger ikke smerteklinikken...eller fysioterapi...eller medisiner..eller HP kort...fordi jeg er ikke syk nok...tro meg...i dag syns det på meg! Fibro er ikke usynlig i dag! Øynene og oppblåstheten...hoven i ledd...sukk...

Kort innlegg...men slik føles det i dag...

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar