lørdag 15. februar 2014

Seier, skeptisk, konspirasjonsteoretiker og sjokolade!!!

"WHO kommenterer: Ikke noe forslag om å endre ME til en mental og atferdsmessig lidelse i ICD-11

 | lørdag 15. februar 2014
Verdens helseorganisasjon (WHO) har via mikroblogg-tjenesten twitter nylig kommentert at det ikke foreligger noen planer om å definere ME som en mental og atferdsmessig lidelse i ICD-11."Hentet fra ME foreningens nettside...

Dette er jo da noe jeg vil kalle fantastiske nyheter...eller?? En liten seier i hverdagen, vil jeg kalle det:)

Jeg kan ikke for det, jeg er skeptisk og det bor en liten konspirasjonsteoretiker i meg...noe sier meg at disse høye herrer og kvinner hadde håpet at dette skulle passere i stillhet...jeg tror ikke det var forventet at noen skulle legge merke til det... Så jegeg skal la 2017 passere...før jeg tror 100% på dem:)

Jeg er skeptiker som sagt! For hvorfor ble WHO linket opp mot flere titalls artikler verden over på nett om at de hadde satt en ramme på 3 år og at det i tillegg skal være høring f.eks i Danmark,-hvor flere eksperter skal uttale seg om ME som sykdom og behov/ikke behov for psykiatrisk merkelapp!!??

Jeg er skeptisk!

Men jubler for den offentlige uttalelsen...og holder øyne og ører åpne:)



Jeg skal spise valentins-sjokolade, se musikkvideoer og spille Sims...og leke tenåring...i senga mi...mens snøen laver ned ute...

Og så skal jeg fantasere om å kle på meg masse uteklær, at jeg har kameraet i ene hånda og bikkja i den andre og går tur i skogen mens snøen laver og at jeg tar en masse naturbilder og koser meg:)

Ha en fin lørdag alle sammen:)

Klem fra Aina



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar