onsdag 12. februar 2014

Seponering...oppdatering...

Kort oppdatering: 
Er nede i 1 neurontin for dag...og fy faaaa%&/()n det verker! Og jeg er like sliten, om ikke mer...men merker at jeg IKKE har så lyst på godterier og sukker mer...og er ikke like sulten...og har mer lyst på vann enn brus og te...

Medisininntaket pluss kosttilskuddene mine er nå: 
1 Neurontin 300 mg 
2 stk Circadin à 2 mg
1-2 paracet 1 grams
1 ibux 600 mg
3 stk D-vit
1 stk Krilloljekapsel
1 stk B-vit

Og det er ikke så ille...Er det vel?
Ikke hver dag jeg tar paracet eller ibux heller...

Men om jeg har vondt nå pga "abstinenser" eller om verken opptar grunnet fibroen...?? Aner ikke...Mulig det er en kombinasjon! For jeg har jo ikke smertestillende som funker...

Jeg må snakke med legen ang prøve noe annet! Jeg blir å si at Neurontinen ga meg for mange bivirkningsplager- ikke bare overvekt, men ubehag...Svimmelhet, blod/jernsmak i munnen etc, blødninger...pløsete ledd og hovne ankler...Det er litt bedre nå...

Så får vi se da...vekttap: ned 2 kg...

Ha en fin kveld videre:)

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar