torsdag 13. februar 2014

Forventninger...

Tør jeg sette høye forventninger til meg selv?
Burde jeg føle meg mer engstelig enn det jeg gjør nå?

Hva snakker jeg om?

Jeg skal ut i jobb! 
Riktignok "bare" praksis...men..Jeg har ikke jobbet siden 2010/2011...Det er 3 år...3-4 år uten jobb...Og bare sykdom!
Kjemping for å komme tilbake til livet igjen...og jeg lever i fornektelse som vanlig!!!
Hodet er SÅ sinnsykt klar...men så murrer det laaangt bak i der-"Er du sikker på at dette er noe du vil få til!!??" 
Og har jeg fallnett?
Vil legen min og NAV ta i mot meg hvis jeg går på trynet??

Kroppen min...den er i dvale...hodet tvinger den opp og ut døra..jeg er min egen marionettedukke! Med frynsete tråder, klar til å ryke når som helst!

Så, har jeg lov å sette høye forventninger til meg selv?
Hvem lurer jeg da? Meg? Skolen? Arbeidsplassen?

Jeg drar ut døra...og har lyst å snu, gå inn igjen og finne senga!
Er så sliten!

Jeg seponerer medisinen min...ikke sikkert det er så lurt, men jeg må kjenne min egen kropp mer. Og ikke bare gå rundt å føle meg nummen...

Jeg er sliten!

Jeg forventer mest å bare klare å komme meg opp av senga og ut døren!
Tror ikke jeg skal forvente så mye mer!!!

Ha en fin dag dere:)

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar