mandag 19. mai 2014

Endelig en god dag!

Fysisk sett, er jeg i fin form i dag! Kroppen fungerer bra! Hodet er det så som så med, fibrotåke kan være komisk---hehe...Frida lurer på om jeg har hatt chili på kyllingen...jeg svarer at det er gult! Hun ser på meg og stusser, men spør så om det er ingefær, og jeg sier ja, det også, men det er gult! Til slutt sier hun Karri, og ja....der kom ordet:) Føler meg litt dement til tider:)
Når kroppen fungerer greit, da er jeg lett til sinns. Selv om det på det personlige plan ikke alltid er like bra, noe gnisninger er det alltids-om filleting-så ligger jeg nå i senga sammen med mine to aller beste venner i hele verden, Lucifer(ligger oppå føttene mine) og Floyd (ligger i en ball ved siden av meg)og jeg taster i vei på pc...skal lese litt til eksamen...men tenker jeg skal si meg fornøyd med dagen i dag!
Her er hva min sønn har gjort, mens jeg så pent har kommandert og guidet han frem:)


                                      






Så nå vil det forhåpentlig vis spire og gro der ute:) Drivhuset er også fyllt til randen av potter og planer...kryss fingrene for meg:) (at jeg får frem 1 tomat om ikke annet:) )

Nå er jeg lykkelig utslitt og skal ikke løfte en eneste finger resten av denne dag/kveld:)
Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar