mandag 19. mai 2014

Utslitt og uvel...

Hadde en fin 17 mai. Opp tidlig, bakte kaker-noe jeg ikke kan...og så begynte innspurten. Jeg blir fort sliten for tiden. er så utmattet og gåen at jeg vet nesten ikke hvilken vei jeg skal snu meg. Vi ble 13 til sammen på 17 mai. Grilling og litt vin og drinker på gjestene. Ja-joda, drakk to glass musserende hvitvin selv da. Men så begynte hodet å bytte plass men magen. Alt snurra!
Og jeg er jo verdens mest tålmodige menneske for tiden...NOT!
Har fortalt dere tidligere om blødninger...jo takk...på'n igjen! Har blødd siden 19 mars. Innimellom hatt to dagers opphold og vært såååå happy-helt til det sier splosj...
Trøtt, slapp, leddverk...kvalm, svimmel...Sommer skal jo være bra for meg. Hvorfor blir jeg bare verre??

Har klart å miste gifteringen min- og hjertet mitt blør!
Jeg har slitt med å få av tingen. Jeg har skikkelig hatt så vondt i ringfingeren at jeg prøvde få ringen klipt av med avbitertang. Funka ikke. Fikk ikke tanga under ringen...AU! 
Men, dro til legen, har høyt BT nå, og ble satt på vanndrivende. Hovne ben etc...og tydeligvis hovne fingre, for ringen sklei av! La den på stuebordet. Satte den på lillefingeren...tror jeg har tatt den av...og fibrotåka har hvisket ut alle erindringer om hvor i alle dager jeg kan ha lagt den...Og jeg finner den ikke!!!!

Ellers...har låst hofta et par ganger. Det er noe med været som ulmer et sted. Lummert...og det slår så inn i kroppen!

Kviser- jeg ser søren pyte meg ut som om jeg er 14! Mangler bare brillene, reguleringen og fett hår, så er jeg prototypen på kvisebefengt fjortissnerd!

Sliten!!!

ME-delen har overkjørt fibrodelen idag tror jeg...orker ikke løfte armene...

Jaja...

Skal joggu krype til køys. Dette ble et surrete innlegg...men det får vi tåle:) Akkurat for i dag:)

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar