onsdag 7. mai 2014

"Du vet ikke hvor sterk du er...før sterk er den eneste muligheten du har...og det eneste du har igjen..."

...og når du ikke vil være sterk alene mer...hva da??


...og fra 36 til nå... 
WHAT THE HELL HAPPENED??
39 år...snart 40...og lurer fælt på hvor ferden skal ende...

For jeg er litt småsliten!
Og medisinene får meg til å legge på meg noe så inn i gamperævva! 
Og jeg klarer ikke trene...jeg er på "Jeg VIL, men får ikke til"-stadiet nok en gang...og selvsuggesjon fjerner ikke "sugga" ut i "mo"-sjonen!

Går overvekt hånd i hånd med fibromyalgi?
Jeg spiser normalt sunt...ikke mer godteri enn noen andre...
Medisinen "Neurontin" har vektøkning som bivirkning.

Jeg husker da jeg hoppet mellom 63-68 kilo og var driiitfortvila...Nå er jeg på randen av sammenbrudd og kunne gitt halve meg for å bli så lett igjen!!! Jeg er tett på 80 kilo...og jeg kan ikke sulte meg selv, ikke leve uten medisinene...så...hva gjør jeg?

Jeg VIL trene! Men, hvordan skal jeg klare å få hodet og kroppen på samme kanal? For hodet vil gå minst 10 000 skritt for dag som er rundt 8 kilometer eller noe...og det er noe jeg absolutt ikke klarer. Er det slik at all mosjon er bra mosjon og at 150 meter er bra, siden jeg faktisk får vondt av det? Jeg skulle ønske jeg bodde midt i Oslo akkurat nå...nær Frognerparken. Da hadde jeg gått tur hver eneste dag...Misforstå meg rett, Råholt er koselig, men aaah, så kjedelig...Og jeg orker ikke kjøre milesvis for å gå tur...men samtidig...kanskje jeg burde gjøre det? Nordbytjernet er fab!

Jeg vil!!!

Så...lege den 14 mai og tigge om hjelp!

"How can I love you....if I don't love me more?"

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar