søndag 27. april 2014

Tanker...


LDN
Vidundermedisinen som 15000 norske kvinner og menn bruker. Mange har virkelig god effekt av den. Men den har bivirkninger. Jeg er fremdeles skeptisk, men skal tvinge legen min til å gi meg den. Jeg bare må prøve. For tenk om jeg blir frisk??

Jeg har enda mine kvinnelige plager. Hatt mensen siden 19 mars.
Jeg har time hos legen 13 mai. jeg orker ikke mer nå...skal be om operasjon! Vekk med hele greia!

Jeg er fremdeles fri for energi. Små ting- som å kjøre min elskede motorsykkel, setter meg helt ut. Blir utslitt for ingenting.
Skolearbeid og lekser kjører hodet mitt for tiden. Alt er i grunn tungt. Og jeg merker at mennesker i mitt nærvær er lei av meg...
Så jeg holder lav profil...
Folk er lei av at jeg ikke orker så mye...og tro meg, det er likedan hos meg- tror de virkelig at jeg synes dette er gøy?

Men humøret letter...Siden været er så fint, har jeg det i grunn veldig bra. Masse flott som skjer fremover, så jeg har mye å glede meg til!

Dette er bare et kort innlegg...skal skrive mer en annen dag. Og jeg lover, skal forsøke å se det positive i ting rundt meg. Som at jeg lærer å strikke...og har et drivhus...og skal hjelpe husvert i hagen...jeg elsker å plante...

Ha en fin kveld:)
Klem fra Aina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar