onsdag 25. februar 2015

Det er i motbakker det går oppover...sier dem...

De sier så, de som vet hva de snakker om...at i motbakker går det oppover. Og det er det vel ikke noen tvil om. For oss med diagnoser på kroniske lidelser som er usynlige, er det ihvertfall ikke noen tvil på at vi skal slåss for absolutt alt. 

Jeg er lei!

Jeg har full forståelse for at vi skal gå igjennom utprøvinger og tester, fysikalske behandlinger og den ene klinikken etter den andre, men når man har vært hos 5 spesialister, hatt to runder med fysioterapi pluss 8 uker med smertemestringskurs, hvorfor skal man da tvinges igjennom enda mer???

I tillegg har jeg søkt på smerteklinikk og fått avslag!!! Og jeg får ikke annen forklaring enn at de mener jeg ikke kvalifiserer for hjelp! Jeg har klagd en gang, og fikk avslag-kopi av akkurat samme brevet som første gang. Så jeg tror ikke de engang har vurdert saken min en gang til. Så jeg skal klage enda en gang! For jeg finner meg ikke i at de ikke hører hva jeg sier. Og jeg finner meg ikke i at fibromyalgi ikke blir betraktet som årsak nok! Om jeg så skal mase i 10 år, blir jeg å gjøre det! 

Fordi jeg er lei!

Jeg har startet en underskriftskampanje i tillegg til at jeg leser og tenker og grubler...

http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=5382

Signer og del!

Jeg skal skrive mer om dette med avslag hos smerteklinikk og avslag på HP kort etterhvert. Jeg har mange baller i luften og vil komme tilbake til dere med informasjon om hvordan det går...

Jeg er bare så innmari sliten og lei!

Skjønner dere?

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar