onsdag 3. februar 2016

Dag 2., arbeidsavklaring

Dag 2 og første fraværsdag!
Jeg bryter alle regler. Jeg har send en mms...til Orbit Arena. Jeg makter ikke få skjenn for at jeg ikke klarer å dra dit, jeg har dårlig nok samvittighet fra før. Jeg har smerter i kroppen, har mistet synet på venstre øyet-dvs er ikke blind, men ser ikke klart og tydelig. Har forhøyet crp. Jeg er ikke forkjølet! Jeg er bare kjempe dårlig og klarer ikke dra. De får omså komme hjem til meg...jeg har ikke engang rydda huset!!!
Jeg har sendt en mms, med følgende innhold:
"Hei, Aina Y K Sivertsen her. Jeg er på avklaring hos dere 2 dager i uken a 3 timer pr gang. Problemet mitt er i dag at jeg ikke har en samarbeidsvillig sykdom eller kropp. Jeg har stått opp for mange timer siden, men er fysisk så dårlig at jeg enda ligger rett ut i sengen. Jeg vet aldri hva dagen min bringer når jeg slår opp øynene. Jeg vet aldri hvordan jeg har det fra dag til dag før jeg står midt oppi dagen. Jeg har sterke smerter og feber. Jeg har mistet synet på venstre øye. Jeg skal til legen i morgen tidlig klokken 08.40. Dere vil at jeg skal komme til dere for at dere skal se meg med egne øyne. Min samvittighet gnager hull i for at jeg ennå ligger i sengen og kun har fått på meg en t-skjorte og en joggebukse i dag. Ingen sminke, har ikke så mye som børstet håret engang. Dette er skikkelig tungt og tårene triller. Jeg hadde tenkt å få mannen min til å kjøre meg, men jeg klarer ikke, rett og slett. Slik er det- dette er en av mange mange dager jeg ikke får stått ordentlig opp...jeg holder sengen. For slik er fibromyalgi. Det er kanskje ikke en sykdom alle tar like alvorlig, men for meg er den alvorlig nok! Jeg vet ikke hvordan jeg skal bevise for dere at jeg ikke spiller skuespill, men jeg klarer ikke presse meg selv. Jeg kan komme opp i morgen etter å ha vært hos legen. Jeg skal ta nye prøver mht at synet er borte og crp er forhøyet!"
Jeg er skikkelig uvel nå for at jeg er i senga mi når jeg egentlig burde vært i resepsjonen på orbit arena...men dårlig natt, dårlig søvn, hodepine, muskelsmerter, rykninger i ledd og muskler...dårlig syn på venstre øye, nummen i ansiktet og prikking i huden...noen mener det er psykisk, for at jeg ikke vil jobbe, men dette startet i september i fjor...svimmel og kvalm har jeg vært av og på siden januar...fryser, svetter, er rett og slett bare fibrosjuk...
Likevel er det nye utredninger på gang. Har hender som ikke virker...lei dette livet...
Jada jada, jeg vet at jeg sutrer...men jeg GIDDER ikke ha denne sykdommen mer...den er så jævla utmattende...
Så...dag 2...ikke suksess...i det hele tatt...
Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar