mandag 26. september 2016

Sengemandag!

Holder senga idag...vondt i hofter og armer. Hadde ei koselig helg i Oslo, men fikk ikke gjort alt jeg ønsket...kroppen satte begrensninger. Men hotellrom og tv-titting i 21 etg på Oslo Plaza var suverent for en sliten kropp. Flott utsikt utover byen. Håper på en tur til før jul. Få handlet litt julegaver etc. Men-da blir det hotell midt i Karl Johans gate og ikke øverst. For da er butikkene der og jeg slipper gå så langt. Og ikke minst restaurantene. Anbefaler ikke Plaza mht mat. Kjedelig og smakløs mat. Bacchus er favoritten så langt😊

Ny operasjon den 29 september. Kl 08.00 om morgenen...bihulene denne gangen. Håper ting blir bedre etterpå, og ikke verre. Er sliten konstant pga smertene i ansiktet. For jeg foretrekker og ligge hele tiden istedet for og være ute og aktiv...not!

Ser Pride and Prejudice for 100'ende gamg. Skal hente meg en kopp varm te...vurderer belgisk kakao...men vet ikke om jeg orker stå så lenge...

Sykdomsmessig er jeg nok på stedet hvil. Ikke bedre, ikke verre. Er mye trøtt og sliten, men jeg tror det kommer av høstværet, av bihulebetennelsen og pga forrige operasjon. Gidt at hundene mine er slappfisker og liker slumre i senga sammen med meg hele dagen😊

Storm har gått i hi under dyna og Floyd er ikke særlig glad i kaldt vær han heller. Han fyller 12 eller 13 år nå den 9 oktober. Jeg er helt surrete mht hvor gammel han er. Jeg tror 12, mens gubben mener 13 år...så jeg er noe usikker. Må se i helseboka hans tenker jeg...

Håper dere har det bra i høstværet. Legger ved et god-dags bilde av meg. Brukte ca 2 timer på hår og sminke:-) ble et ok resultat. Man må ikke se ut som et vrak hele tiden😆

Ha en flott mandag og lykke til med jakta for de som jakter...

A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar