lørdag 4. mars 2017

Hurra...jeg har dusjet!!!



Galskap ikke sant? 
Å være overlykkelig for at man har vasket håret og dusjet...barbert legger etc...men slik er det...jeg har til og med ryddet ut et skap på skrivepulten min og tørket over et hjørne av gulvet på hobbyrommet mitt...
Jeg har ikke en god dag...jeg presser meg selv...er totalt i kjelleren, men får "ny" sofa til 600 kroner på mandag og den gamle 2 seteren og puffen skal inn på hobbyrommet mitt...

Så er det poenget med bloggen min i dag...hud😝

Jeg har tørr hud! Fryktelig tørr- så tørr at jeg er sår på haka og rundt nesen, og så har jeg utslett eller kviser- uten noe i- på halsen og haken...

Og jeg har mer eller mindre forsøkt alt som tilfører huden fuktighet uten hell...

Jeg drikker vann, renser huden 1 til 2 ganger i uka, er forsiktig med skrubb pga jeg sprekker lett, og jeg bruker apotekets a-krem, jeg spiser sunt og spiser a, d og b vitaminer...hjelper ikke...like forbaska tørr...og jeg smører huden med a-krem hver dag...og jeg vasker av sminke de få gangene jeg bruker det...

Jeg har forhørt meg litt, og hudpleier har jeg ikke råd til- heller ikke de dyre merkene som de selger...så jeg har sjekket med Vitus Apotek. De har produkter som er beregnet for sensitiv hud og allergier, så jeg vurderer kjøpe basisprodukter...men så er spørsmålet...i et hav av produkter...hvilke??

Har dere brukt noen av disse som jeg legger ut bilder av? Hva vil dere anbefale meg å bruke/prøve? Huden min svir og gjør vondt. Jeg har psoriasis, så ører og hodebunn pluss øyenbryn anfektes av det...sprekker- blir sår...

Her er produktene jeg har blitt anbefalt...og de er MANGE: 


















Trykk på bildene for å få dem større!

Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger her inne...kommentér i gjesteboka mi;-)

Vennlig hilsen

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar