fredag 26. juli 2013

Nok en fastlege å takle...og masse annet møkk...

Jeg skifter fastleger fortere enn andre skifter sokker...og det er ikke engang frivillig bytte. Jeg trodde at jeg endelig skulle få en legedame som virkelig var interessert, men får en mannlig lege istedet...som jeg kun husker etternavnet på...og han begynner ikke før 1 august...så jeg får ikke snakket med han før da om f.eks LDN...

Dagene er lange..og tunge...og nettene er søvnløse...jeg har så mye i hodet som plager...hvordan skal jeg få betalt regningene mine? Hvordan skal jeg få ordnet konfirmasjonen til guttungen? Med 12000 kr i mnd er det fader meg ikke lett å få faste utgifter til å betale seg, enda mindre denne ekstrautgiften som en konfirmasjon er...Jeg skal jo kunne be personer om hjelp til å betale...siden jeg ordner alt og de ikke trenger gjøre noe annet enn å dukke opp...likevel er jeg jækla usikker på om jeg blir å få dette til å gå rundt...akkurat nå ønsker jeg å arve en ukjent, rik onkel fra Amerika...

Nav er et kapittel for seg selv...nok en saksbehandler man ikke hører et pip fra...Hvordan jeg mener systemet burde vært, er på langt nær slik systemet er...hadde jeg vært en saksbehandler hos NAV, hadde jeg fadermeg gått over lik for å følge opp ALLE klientene mine...har ikke hørt fra min saksbehandler siden i fjor vår...kanskje jeg skal sende han en mail og sarkastisk spørre om han lever!!???

Kroppen verker...jeg er fremdeles en vandrende katastrofe...jeg gjør alt jeg ikke skal eller burde, fordi jeg er så dritt lei av å mase hull i hodet på ungene mine om hjelp...enda gjør jeg ikke nok...
Ryggen krangler som faen...den er helt gåen...nederst i korsryggen på venstre side sitter den lille fanden som lager krøll...innimellom er det så vondt å gå at jeg bare vil legge meg ned å hylgrine...
Er så lei...møkka drita lei av å slåss mot et system som driter i om man klarer seg økonomisk eller ikke...det er ikke dems problem...
Jeg orker snart ikke mer...
Og vet ikke hva jeg skal gjøre med det...

Har ikke nok gjeld til å få hjelp...har for mye gjeld til å overleve...hvordan skal jeg komme meg ut av denne dritten? Tigge på gata sammen med Romfolket???

Derfor får jeg ikke sove...fordi jeg tenker for mye...

Av og til er en millimeter for mye...

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar