torsdag 5. oktober 2023

Jeg er så sliten og lei...

Jeg begynner å tro at jeg innbilder meg alt jeg føler, at det kanskje er psykosomatisk, at det som skjer med kroppen min er min egen feil, at jeg kanskje er hypokonder?? For jeg blir, etter over 10 år inn og ut av legekontorer og ayjehus etc, fremdeles avvist, avfeid, ignorert, omplassert, sendt hit og dit, ikke trodd...når ikke legene gidder, hvorfor skal mine nærmeste gidde? 

Jeg ser ingen ende, ingen lys i tunnellen...for selv om blodtrykket plutselig er litt bedre etter å ha sluttet med BT medisinene, så har jeg fremdeles vondt, trappen er ennå et kjempeproblem, jeg er isende kald på beina, klarer ikke ha på sokker, og når jeg tar på beina med hendene, er beina glpende varme, men jeg føler isende kulde og smerter. Jeg har konstant betennelse i øynene, trykk i øunene, utslettet kommer og går- det er IKKE betente hårrøtter, psoriasisen har spredd seg i ansiktet mitt og i og bak ørene, jeg er tjukk, tung, jeg spiser ikke usunt og tør nesten ikke se på godteri fordi ser folk at jeg kjøper godter, stirrer de meg i senk..."du er så feit allerede og så kjøper du mer å bli enda feitere av!!??" Jeg er ikke dum, jeg ser hvordan folk ser på meg...og jeg hører kommentarene...og jeg får det slengt i trynet ofte . Jeg har kjøpt smågodt 3 ganger i år...og følt meg skyldig hver gang...

Jeg er ikke frisk, men lurer virkelig på om jeg er mindre verd enn andre...jeg har ikke en dødelig sykdom...tror jeg...de sier at jeg ikke har det, alle som snakker bak ryggen på meg, at jeg burde være takknemlig som ikke har kreft...eller andre sykdommer som kan ta livet av meg...men...jeg har hatt skyhøyt blodtrykk, fått diagnosen WWP syndrom...og nå har jeg plutselig hatt sinnsykt lavt blodtrykk...og plutselig har jeg 160/100,5...og de sier det er normalt og det presiseres også at jeg må huske på at mitt BT apparat viser 8 mer i tallene enn på legekontoret og det på legekontoret er byttet ut med et helt nytt apparat nå og det har vist omtrentlig det samme som mitt private apparat gjør, men det gamle apparatet de hadde, viste altså 8 mindre enn mitt i tall.. så jeg aner ikke nå hva jeg skal tro...okke som...jeg er heldig som ikke er på sykehus...som kan gå hjemme og være "frisk".. jeg kjenner på meg at jeg ikke er ok...men kanskje det bare er innbildning...at jeg bare synes synd i meg selv og er feit og lat...det er jo det folk mener...så...

Har en jævla dårlig periode nå...dårlig dag...takk himmelske makter for Storm, Canto og Gizmo...mine pelsklinger...de er her okke som...dømmer meg aldri...

Skal sove litt...

A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar