søndag 8. desember 2013

Desembergalskap...


Desembergalskap...ja, hva har vel jeg å klage over?
Jeg har mine kjære nær...og det er jo det julen handler om...

Jeg ser på Facebook at mange skriver om alt de gjør nå før jul...det vaskes rundt, til og med inni skap- selv om julen ikke feires der, ler...
Det kokes sylteruller, lammeruller, ribberuller...Det skal bakes og det bakes over en lav sko...advenstskalendere, julehandel...folk går bananas...

B-A-N-A-N-A-S!

Jeg har pyntet...satt opp nisser og te-lys holdere...og jeg har vaska litt her og der, men ikke mye...

Jeg skal bake nå på tirsdag...og pynte pepperkakehus...

Men...jeg orker ikke gå bananas...selv om jeg vil...

Jeg vil gjerne pynte mer...

Jeg skal til Roma...Italia...Og jeg har VIRKELIG fortjent denne turen...Tro meg...den turen har jeg ønsket meg siden 1990 faktisk...jeg har aldri unnet meg noe som helst egentlig, alltid prioritert alle andre...så i år er julegaven til oss selv 4 dager i Roma...og vi skal kjøpe julegaver der...håper jeg...

Men, dette er kanskje ikke galskap- tenker dere...
Joda...

Jeg har dårlig samvittighet...

For at jeg ikke bruker pengene på noe mer fornuftig...

Og min galskap er-  JEG VIL GÅ BANANAS!!!

Jeg vilvilvil...Men kroppen vil ikke...så...gjett hvem som seirer?

Dagen i går er en av de verste jeg har hatt på lenge...Fordommer...fy flate så jeg misliker det...men vet jeg er fordomsfull selv...på andre områder...så kanskje jeg har fortjent det jeg får...

Men, takk for alle de flotte hilsningene på veggen min.

Man trenger ikke kjenne mennesker personlig, se dem ansikt til ansikt hver dag for å bli glade i dem! Mine Fibro brødre- og søstre!

Dere er hele min hverdag!

Takk!

Jeg har skikkelig tåkehue akkurat nå...klarer ikke konsentrere meg helt og sitter og biter kjeven sammen...men har det bra mye bedre idag enn i går:)

A




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar