torsdag 12. desember 2013

Hei dere! SE her litt!!!

Jeg har saumfart nettet og lett etter nyhetsklipp angående Fibromyalgi...Jeg sliter...jeg finner nettsider---eh, noen litt mer suspekte enn andre...og jeg blir så utrolig overrasket over hvor lett det er å kurere...!!???

Se på dette: 
Hypnose: Man kan få hypnose mot astma, PTSD, smerter(fibromyalgi) og psoriasis...
Jeg kjenner en vrede inni meg...og lurer på- misforstår jeg riktig???
Her er linken: Se på den, se om jeg er bananas og mistolker dette...denne dukket nemlig opp som nr 1 på google hos meg...


Hvordan er dette mulig? og si meg, er jeg "totally bonkers?"

Nr to på listen på Google er "Reverse Therapy"-behandling...
Betyr det at sykdommen skal reverseres pga behandlingen? Eller tankene mine?? Eller??? Hvorfor ligger disse to på topp på Google?? Betaler de mest or plassen, eller er folk så desperate at de mener dette er løsningen? For fy F.... så det koster penger...!!!


"Prisene våre er kr 1100 for første time (som varer 1.5 - 2 timer) og kr 850 for de etterfølgende timene (ca. 60 - 80 minutter +). Totalprisen vil naturlig nok være avhengig av hvor fort du lærer og tar i bruk RT (se spørsmål 1). Reverse Therapy er ikke en del av det offentlige helsevesenet og du må derfor dekke alt selv."

"Du må dekke alt selv!"

Og jeg orket ikke engang lese ferdig...

Kropp og sinns-intelligensterapi...Den brutale sannhet er at du i noen tilfeller ikke blir frisk...men leser du Dr. Eatons bok som vi også selger.....

Humbug...eller er jeg for kritisk? Har jo bare vært syk i 22 snart 23 år...så på alle disse årene- så har vel ikke jeg brukt nok penger eller prøvd nok behandlingsmetoder-eller medisiner...

-Jeg har ikke engang vært på kurbad...

Og på Norsk helseinformatikk sine sider kunne jeg brukt korrekturlakken MASSE...men jeg vil virkelig ikke være kritisk...men...varighet "minst 3 måneder!"

Really???

Målet er å gi oss trygghet på at det ikke er noe alvorlig...
Vi blir bedre av å trene og av å spise Sarotex...

Jeg orker virkelig ikke å lese mer...

Jeg trenger hjelp!!!

Ikke til å bli frisk selv, selv om det ligger HØYT på ønskelisten...Jeg trenger hjelp til å UTDANNE HelseNorge!!! For mine venner, de har VIRKELIG IKKE peiling!!!

Vi har forsøkt å være høflige! Nå må vi være brutale!

Jeg vil ha DIN historie! Usammenhengende, jeg fikser det, det betyr ikke noe...skriv ALT du kommer på...og korriger gjerne og send meg omså 10 e-poster!! Jeg fikser det!

Jeg trenger å vite om symptomer, hva som føles verst, ytre påkjenninger, helsevesen, NAV, psykiske faktorer så vel som fysiske, hva trening gjør med deg, medisiner, hva du har prøvd- hva du skulle ønske...skriv om livet FØR fibro og hvordan det er nå...om hva vanlige mennesker tar for gitt, hva samfunnet møter deg med...om du tvinges gjennom alt mulig som du ikke føler du mestrer etc...jeg vil vite ALT!!!

Og du får være anonym...sett alderen din inn...Jeg trenger alle aldre...og begge kjønn...hehe...høres snodig ut...ler...men jeg mener det...jeg ORKER ikke lese mer humbug på nett! Hjelp MEG hjelpe ALLE oss!!!

Send inn på:

ainayks@gmail.com

eller

ainayp@gmail.com


Hjelp meg hjelpe oss å sette FIBROMYALGI ordentlig på kartet!!!

Klem fra Aina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar