lørdag 28. september 2013

Misforstå meg rett...

Fikk endel gode spørsmål i kveld...og dette fikk meg til å tenke litt.
Denne bloggen, den omhandler meg selv...Me ,myself and I...
Den jeg ser i speilet på godt og vondt, fra innsiden og ut...Slik jeg ser og føler verden er. 


Dette er meg på en bedriten dag...

Dette er meg på en god dag...

Jeg kan forstå at dette virker forvirrende...

Dette er fakta:

Jeg har ikke kreft!
jeg har ikke hiv!
Jeg bor ikke i et krigsherjet land.
Jeg drikker ikke vann full av døde dyr og avføring!
Jeg er ikke fattig...ei er jeg rik...!
Jeg skal forhåpentligvis ikke dø snart!

Jeg vet at det ALLTID er noen som har det verre enn meg, jeg er ikke dum...jeg er fullstendig klar over at det er mennesker som lever i smertehellvette og som virkelig lider...

Men...

Jeg har vel aldri på noen måte påstått at jeg har det verre enn noen av disse??? Jeg? Jeg har jo "bare" Fibromyalgi...no biggie det, i grunn...

Jeg skriver om det som faller meg inn...
Naturkatastrofer og drap, mennesker som kidnappes og lemlestes etc... slike ting kan vi lese om i Vg eller Dagbladet...
I bloggen min...MIN blogg, den er om meg den...---
Her skriver jeg om meg...egosentriske og oppmerksomhetssjuke meg...
Som skriker etter å bli sett eller hørt...all omtale er positiv omtale...for da er jeg iallefall en i mengden...og går jeg deg på nervene, har jeg i det minste truffet en nerve...

Jeg sier ikke at du skal like meg eller forstå det jeg skriver...
Jeg kan ikke styre dine tanker om hva du leser, eller din oppfatning. jeg vet bare hva det betyr for meg som menneske å ha et media som jeg enten kan nå hjertene og hodet til mennesker, eller kanskje tråkke de rette vedkommende på tærne litt.....

Så, ja...dette er sutrebloggeren Aina...read it and weep...eller gi faen...helt opp til deg det:)

Vil dere ha fakta om fibromyalgi, kan dere google det...

eller lese her: 


God natt and Godess bless...

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar