onsdag 8. oktober 2014

Hjem kjære hjem...

Hjemme etter 5 uker på Steffensrud...Og er i elendig form sånn egentlig...Venter på en operasjon som jeg håper skal forandre livet mitt til det bedre! Har gått ned over 10 kilo faktisk på 5 uker uten trening...kun kutta ut sukker!! Det har funka bra:) Spiser selvsagt godteri innimellom, for jeg klarer meg ikke helt uten, men mengden er ikke like stor som før. Og jeg drikker ikke brus...Jeg drikker vann! Masse vann!

Ny medisin, som jeg er noe usikker på, men skal prøve i det lengste! Den gjør meg noe uvel, kaldsvetter etc, men tror det kan ha litt med livmortrøbbel å gjøre i tillegg da...Disse egga har gått ut på dato for å si det slik, men høna sparker!!!

Har endelig fått åpna koden til adsense-kontoen min slik at nå kan jeg faktisk tjene noen kroner på bloggingen min, men jeg må ha over 3000 hits tror jeg på 1 uke- og det har jeg ikke- så jeg tjener nok ikke noe mer enn det jeg har til nå, ler...Skriver jo ikke om dagens outfit eller silikon...

Vurderer ennå rosablogging for 40-åringer:) hehe...men jeg har så dårlig fantasi...men hvem vet...?? 

Kanskje det blir min nye karriere?? Rosablogging for dummies...åh, nei, det tar jo disse barbiedukkene seg av:) Lurer på når...nei, skal ikke engang begynne å prøve forstå...

Jeg har noen historier jeg holder på med, så om ikke så lenge, vil en ny fortelling om en person vi kjenner, komme som gjest på bloggen min...so stay tuned:)

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar