tirsdag 8. november 2016

Innsamlingsaksjon...hjelp meg og hjelpe...


Det samles inn penger hvert eneste år til land utenfor Norge som har opplevd store naturkatastrofer og det er kjempeflott at vi er såpass gavmilde at vi slenger noen slanter i bøssa når ungene som er bærere ringer på døra.

Jeg har donert 200 kr til Redd barna og Haiti...
Jeg har gitt 80 kr til kirkens bymisjon, middag for 2...
Og nå har jeg gitt litt til Foreningen for hjertesyke barn...(50 euro)

Jeg har startet en Go fund me- kampanje, hvor hver en krone som kommer inn, vil bli donėrt til foreningen i regi av min venninne, som gikk bort så alt, alt gor tidlig. Noen vil garantert mene noe om det i kulissene, si at det er dumt, smakløst etc...men la meg forklare...

Jeg sørger! Gjennomført! Jeg gråter hver eneste dag så snart jeg tenker på henne. Jeg gråter nå! Det føles så tomt og så meningsløst at hun ikke er her mer og jeg føler meg tom og ubrukelig og vet ikke hva godt jeg kan finne på...

Så, jeg har laget denne kampanjen eller hva man skal kalle det, i håp om at jeg skal klare, med deres hjelp, og samle inn minst 10 000 kroner til Foreningen for hjertesyke barn, i hennes navn. Jeg håper på og få laget et slags diplom fra dem, med hennes navn og gavesum på, få det laminert og rammet inn og gitt det til mannen hennes evt satt det på graven hennes. Det gir meg mening...

Ingen har donert noe ennå...ingen har delt innlegget så vidt jeg kan se...så det betyr kanskje at dere ikke stoler på at det er legitimt? 

Pengene skal overrekkes til Foreningen. Jeg har sendt e-post og informert dem om saken. Jeg håper de kan gi en uttalelse om at de har mottatt beskjed, slik at dere ser at jeg ikke prøver og svindle noen...

Jeg vil bare gjøre noe fint for noen...for henne...for barna som ligger på sykehus i Akershus fylke, over julen...

Ta sjansen...hjelp meg og gjøre noe godt i denne kyniske og kalde verden vi lever i...sett litt fokus på ungene som blir født med hjertefeil her i landet...

Her er linken:


Gi omså bare noen småkroner...5 euro?
Alle monner drar...

Tusen takk for hjelpen😍
Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar