fredag 18. november 2016

Ny dag, nytt blankt ark...side 2...

Noen ganger tenker man at i morgen, i morgen blir alt bedre. I morgen skal jeg trene, 5 minutter på 5 minutes shaperen, det klarer jeg! Spise sunt, ta medisinene på riktig klokkeslett, gjøre bedre...
Jeg skal bli friskere, sunnere, bedre...

Og hver dag våkner jeg...bruker ca 2 timer pluss minus, kjenner på hvor mye jeg må tisse før jeg kryper ut av senga og inn på do. Hver muskel verker, hvert ledd verker, jeg er svimmel, kvalm og sår overalt! 

Og på nytt tenker jeg at i morgen, i morgen skal jeg begynne på nytt...

I dag, ca 6 år-nesten 7 år siden jeg fikk diagnosen fibromyalgi, fikk jeg brevet i posten fra Nav. Jeg er 100% ufør. Jeg får heretter utbetalinger 1 gang i mnd, en sum...jeg må ikke be om lov til og dra på handletur til Sverige mer...jeg trenger ikke søke om lov for og dra på ferie...jeg må ikke utredes opp og ned i mente hos orbit arena etter restarbeidsevner...

Jeg er ferdig...

Så, i morgen...begynner jeg på nytt...

Turn the page...til side 2...

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar