onsdag 2. november 2016

Utsikten...og utslittheten...


Tidenes utsikt...for tredje dag på rad...jeg burde få vaska vinduene, det er sikkert...dette er så mye som jeg får med meg det nydelige høstværet som er i dag. "God Morgen, Aina,"- sier Facebook..."Det vil bli sol og klart høstvær i Eidsvoll i dag!" 

('Herlig!' tenkte jeg, og grov meg dypere ned under dyna...)

For hit, men ikke lenger. Jeg sover natt, jeg sover dag, jeg ligger rett ut med fibrotåke, smerter, hodepine...og ønsker meg til syden, til varmere strøk...
Surfer på nett når jeg orker det...sover for det meste. Er så utrolig sliten...
Har en klikkelyd som kommer fra ovnen under vinduet...den har irritert meg i mange timer nå, og jeg orker ikke engang finne ut hva det er og hvorfor det klikker, og jeg hater ulyder...det sier noe om hvor trøtt jeg er...
Katten og begge hundene har samme type dag som jeg...de ligger trofast oppå beina mine for og få og gi varme...
Og jeg er sulten...og fryser...
Og burde ringe ei som venter på at jeg skal ringe, men jeg er så sliten...så jeg haler ut tiden...jeg klarer ikke vri hodet rundt samtaler med noen i dag...jeg er så tåkete inni hodet at jeg sliter med ord...bloggingen er vanskelig og jeg tror ikke jeg orker skrive mer...jeg må sove litt til...
Her er jeg...usminket, uten filter! Og utslitt av ingenting... :-)

A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar