fredag 15. august 2014

Møkkadag...

Har en vanskelig dag i dag. Tusen tanker surrer i hodet og jeg prøver finne løsninger. Hvem er jeg og hvor skal jeg og skal jeg gå dit alene?
Det er nemlig tider hvor jeg føler meg totalt verdiløs. Og det er slik at den som står meg nærmest er en av dem som får meg til å føle det slik...hadde jeg sittet i et rom med 2000 mennesker, hadde jeg følt meg alene...
Kroppen krangler. Svimmel, kvalm...vondt i magen...ensom...misfornøyd...
Jeg er ikke glad...ikke trist...føler egentlig ikke noe annet enn tomhet...er det starten på en depresjon? Jeg har aldri vært det før...har vært normalt nedstemt...- men det jeg føler nå, er at jeg bare har lyst å gi opp...orker ikke mer...kroppen er mitt fengsel..jeg flytter meg fra senga til sofaen...fra sofaen til senga...orker ikke noe...føler ikke for å gjøre noe...

Og- når man ikke får kontakt med den man aller helst vil snakke med- når han ignorerer en 100%, da blir tungsinnet enda tyngre...jeg er så lei...

Skal se en ny film...har vel sett 20 filmer på etpar dager...klarer ikke gjøre så mye annet...akkurat i dag er det ikke gøy å være meg og jeg har smerter jeg ikke unner min verste fiende. Det er tungt å puste pga vondt og medisinene virker ikke. Dette er en tung fibro-trist dag...møkkadag...gjennomført drittdag...

Håper din dag er bedre..

A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar