mandag 27. april 2015

Dagen i dag...

Jeg blir neppe å skrive hver dag...men sånn i ny og ne...Idag har jeg hatt en ufin dag. Uvel og kvalm, vanskelig mage, vondt i hodet. Etter en 10 dagers kur på både antibiotika og rinexin, har bihulebetennelsen kommet tilbake! Og det etter kun 2 dager uten medisin...Kjennes ut som om at venstre øyeeple skal poppe ut. LDN aner jeg ikke hva gjør i kroppen min. Tror det er for tidlig å si. Jeg har prikkingen i tungen, av og på-bryteren med varme og kulde omenannen, mageproblemene og hodepinen...det er visstnok normalt. Alt det gamle av medisiner jeg har i kroppen, skal ut av systemet og det gjør så sinnsykt vondt. Jeg tror ikke folk som ikke har gått igjennom dette selv kan forestille seg hvordan det føles. Jeg er irritabel, jeg tåler ingenting, er utålmodig og blir smårar av ulyder. Til og med tastelydene på pc'n min er ille!
Jeg er ikke lett å leve med i dag! Jeg klarer såvidt leve med meg selv!

Jeg er sulten, men tør knapt spise...Magekramper!
Jeg er så sliten og har så vondt, men likevel sitter folk å venter på at jeg skal lage mat! Jeg klarer ikke tanken på en tung middag, vil bare ha noe så lett som suppe...men det grines det på nesen av! Akkurat nå vil jeg bare grine, for de eneste som kanskje hadde orket å hjelpe meg, er ikke her...

I dag...i dag er jeg i dårlig form, dårlig humør og føler meg til bryderi for alle og enhver og jeg savner vireklig noen å snakke med som orker å høre på meg og som orker å vise meg litt varme og omsorg...hvr er min trøst når jeg er sytete og syk? 
Så jeg drømmer meg vekk...til en parallell verden, hvor jeg er rik, frisk og suksessfull! 

A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar