fredag 13. juli 2018

Fibromyalgi og varme

Vi har tidenes beste og mest solrike sommer i år og det er tropenetter nesten hver eneste natt. 
Varmen er så utrolig kjærkommen for min kropp, men likevel er det utrolig mange som sliter i denne hetebølgen som sveiper over sør og østlandet.

Hvorfor er det slik? 

For meg er varmen som en balsam for ledd og muskler, jeg har sjeldnere låsninger når det er slik varme som nå. Har mine dager med kjink i rygg og nakke, men det er fordi jeg blir overmodig og gjør mer enn jeg er vant til og klare...

Noen sliter skikkelig i denne varmen, kroppen krangler, andre plager trer frem, migrener, utmattelse og leddverk. 

Hvorfor er fibromyalgi så utrolig individuell?

Det er ikke et lett spørsmål og svare på, men det er definitivt noe jeg skal se nærmere på og finne mer informasjon om. 
Hvis dere har spørsmål dere lurer på og temaer/saker dere ønsker at jeg skal blogge mer om, send meg gjerne beskjed om det enten på Facebook på pm, eller på 
ainayks@gmail.com 
og merk mailen med "Fibro".
Dette er del 1 av en bloggserie hvor jeg skal forsøke finne ut av ting som omhandler fibromyalgi og symptomer og hvorfor vi opplever alt så utrolig forskjellig. 

Ha en fin kveld videre og hvil med god samvittighet!

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar