søndag 15. juli 2018

Ukens måling og veiing

Da har jeg veid meg og målt meg pluss regnet ut fettprosent, og jeg måtte faktisk måle meg hele 3 ganger før jeg helt trodde mine egne øyne!!
Er ennå i sjokk...
Fibromessig så bruker jeg ikke ibux mer...har ikke tatt en eneste ibux denne uken. Kun de to nobliganene morgen og kveld som jeg skal ta...dvs jeg kan ikke la vær og ta de, for da kommer jeg meg ikke ut av soverommet...dvs, jeg tilbringer all min tid utenom måltidene mine på soverommet nå da, men det er pga vifta jeg har kjøpt og fordi det er koselig her...ser på tv, strikker og koser med guttene...så går vi ned, spiser, går ut i hagen litt, sitter litt ute, for så og gå opp og se litt mer på tv og strikke litt, mens vifta blåser deilig kald luft på oss...men jeg sover ikke hele tiden...har hatt etpar dager hvorpå jeg har sovet MYE, opptil 16 timer på det medte(men har likevel stått opp og spist alle måltidene mine!!)
Har intense leddsmerter og muskelsmerter innimellom, men tar ikke ekstra smertestillende, fordi det er vondt på en annen måte-en mer utholdbar måte.
Smertene er pga kroppen ikke får sukker av meg...jeg bruker sukrin i teen min, men har ikke drukket te på flere dager nå...
Skal over på fase 2 fra i morgen av. Er spennende. Jeg har ikke holdt meg helt til fase 1, men har holdt meg kun til maten jeg kan spise mht lista Gutsy programmet har. Jeg har spist speltbrød og nøtteknekkebrød 4 ftokoster til sammen, men det er supertynne, små skiver...jeg er dømt til å hoppe av og mislykkes med dette hvis jeg ikke får i meg noe jeg føler trang til og spise, og da er ikke nøtteknekkebrød eller speltbrød det verste og skeie litt ut med...men skal minke inntaket av dette, pga karbohydratene. Karboen jeg får i meg, kommer fra frukten jeg spiser.
Lager egen saft-is av frossne jordbær, tre-fire biter ananas og mango, fersk honningmelon og 3 appelsinbåter, blendes med stavmixer og har i kokosvann/kokosdrikk eller mandelmelk...disse er forfriskende og sunne og helt sukkerfrie! Bruker dem som mellommåltid!

Dere får ha en fin søndag videre, for jeg må preparere litt mat for neste ukes start på fase 2 pluss lage meg en sen lunsj.

Klem fra A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar