onsdag 3. september 2014

Dag 1, Steffensrud!













Da er dag 1 snart unnagjort. Har ankommet Steffensrud. Ble kjempegodt mottatt og har fått eget rom. Har fått tildelt timeplan. Skal holde hardt!
De har stort sett fylt dagen med aktiviteter. Jeg klarer nok ikke bli med på alt, men skal gjøre mitt beste! Hatt første samtale med en sykepleier. Kjempetrivelig dame, som virker veldig interessert i jobben sin. Og hun er veldig opptatt av at jeg skal få nok hvile. Har hatt en liten kartleggingssamtale, skal ha ny på tirsdag i neste uke. Fysioterapi 1 gang i uka- veiledning, og så må jeg ha egentrening. Skal jeg ha noe utenom den timen jeg er tildelt, må jeg betale for det.
Alt koster penger her! En kopp varmt vann- 5 kroner!!!
Slik har helse- Norge altså blitt...at skal det kunne drives med overskudd, må alt koste penger, hvis ikke legges tilbudene ned!

Jeg får besøk iløpet av helgen, så da tar dem med vannkoker og vaskepulver til meg...og litt tøymykner. Er vaskerom her, men småtterier som undertøy etc, det vasker jeg bare for hånd og henger opp på badet! Har ikke hatt store rundturen her enda, makter ikke. Er på rommet mitt og finner meg til rette:)
Får møte hele gruppen i morgen klokken 09.00.Jeg er IKKE et morgenmenneske!!!!

Bassengtrening er individuelt OG med instruktør et par ganger i uka. Man må være minimum 2 personer i bassenget og man må sette seg opp på liste. Får håpe jeg blir kjent med noen som vil være bassengbuddyen min:)

Skal finne senga nå, er trøtt og slapp:) Ha en fin kveld videre! I morgen begynner kurset:)

A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar