søndag 7. september 2014

Fredag og lørdag...og søndag...

Har ikke gjort så mye...litt egentrening...helgene er rolige på en plass som dette.
-jeg får kjent på følelser...

"Jeg er ikke den mest sosiale...jeg er alene stort sett hele tiden...jeg liker ikke snakke med mennesker...jeg isolerer meg på rommet...pleierne har nok gitt meg litt opp..det samme med kjøkkenet...de har ikke sett etter meg idag eller ringt meg ang frokost...de gjør det ellers...burde jeg si i fra om at jeg ikke vil ha mat?
Hm...jeg får tid til å tenke...og jeg liker ikke å ha slike tanker som jeg får...om alt jeg ikke får gjort...og alt jeg ikke får med meg...men så tenker jeg- jeg er jo ikke med på noe hjemme heller...
-jeg har svømt...fredag og lørdag...og jeg går litt...og jeg prøver minst 3 måltider for dag...og jeg drikker ikke brus! Jeg har spist en neve potetgull, halv pose M, favorittbitene kokos og daim og lakris fra en twistpose...og så har jeg ferske peanøtter...slike man knekker ut av skallet...
-men det er fordelt ut på 4 dager...og jeg spiser puffet riskaker og kavring, middag og så kvelds...og jeg er ikke mett når jeg går fra bordet...magen er bare rolig liksom...
Og så spiser jeg masse frukt og yoghurt...

Men disse tankene...jeg vil mer...jeg vil snu...jeg vil reise bort...lese...male...bli kunstner...forfatte ferdig boka mi...men vet ikke hvordan...for jeg får ikke til for øyeblikket...jaja...nedstemt...skal ta meg en kopp te...i morgen skal vi finne ut av hvem vi er! Jeg er spent på hvem jeg er! "

A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar