onsdag 1. januar 2014

2013 the end...2014 VELKOMMEN!!!

Godt Nyttår!
Jeg har et bilde av Wonderwoman der....som en hyllest til alle kvinner jeg har kommet i kontakt med iløpet av 2013 med sykdommene Fibro og ME...
Dere er alle mine Wonderwomen!
Ikke bare fordi at fibrotåka ofte får oss til å undre oss, men fordi vi sammen, utretter store undere!
Vi får satt en vanskelig sykdom på kartet!
Se bare hvor mye flott oppmerksomhet ME har fått og hvor mange leger som virkelig kjemper for å komme den sykdommen til livs!! Det er noe mange av Dere kan klappe Dere på skulderen for! GODT JOBBA!!!

Nå gjenstår FIBROMYALGI!
Vi er flest kvinner! Hvorfor?
Vi må få sykdommen satt ENDA mer på kartet! Klag, rop ut til hele verden, ikke godta nederlag pga ignorante leger og mennesker som ikke orker prøve forstå!

Det er slitsomt...det er en hard kamp!
Og gudene skal vite at jeg har lyst å gi meg og bare bukke under for sykdommen!
Men kan jeg?
Hvorfor skulle jeg?

Jeg kommer til å kjempe videre, ett steg på den smale sti...og jo fler vi er som tråkker på sen samme stien, jo dypere spor vil vi sette!

Fortsett å vær Wonderwomen sammen med meg i 2014!

Og til ALLE mennene der ute som sliter, BLI mer SYNLIG!!! Ikke tenk at det er en "kjærringsykdom!" og gi sykdommen en stemme! VIS at det ikke bare er vi kvinner som har det tungt!

Med dette melder jeg ut for ikveld...er full av bihulebetennlse, feber, overgangsalderplager og leddsmerter- pluss magesårliknende smerter, oppkast osv...Året 2013 sparka meg skikkelig bak og ut inn i det nye året kan man si!

Klem fra 
Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar