tirsdag 28. januar 2014

Medisiner...Les og del...Hjelp meg litt her:)

                                            Fibromyalgi
- En sykdom eller en tilstand som forbindes med uutholdelige smerter
- Nevrologisk 
- Autoimmun
- uhelbredelig
- Individuell

Hvilke medisiner bruker Dere og hva fungerer for Dere? Hvor mange typer medisiner har Dere prøvd?

Jeg etterlyser fremdeles Deres historier! Jeg vet Dere synes det er slitsomt, men prøv!
Jeg trenger ikke vite noe som helst personlig, ikke noe som Dere ikke ønsker å dele med meg eller omverdenen. Men, jeg MÅ få presisere: VI får ALDRI noen form for hjelp eller støtte hvis VI sammen ikke forsøker å forfatte hvordan VI har det!

Derfor er DERES historier sinnsykt viktige for meg!

Jeg går litt videre nå i datasamlingen min, for jeg trenger å trekke paralleller mellom hvert enkelt individ og hva leger foreskriver, og hvor mye leger egentlig følger med selv mht forskning og nedtegnelse av medisiner Jeg trenger å vite hva som har virket for hver og en enkelt og hva som IKKE virker, hvor mye forskjellig Dere har prøvd av medisiner, bivirkninger etc.

Jeg har prøvd alt fra brexidol til "you name it" og mange av medisinene jeg har fått, har gjort meg verre og/eller gitt meg bivirkninger og tillegssymptomer!

Jeg tror at fibromyalgi må "kureres"/ holdes i sjakk symptomatisk og systematisk. Jeg trenger å vite hva Dere føler om det.
Jeg har nå startet på ny medisin: Circadin 2 mg 1-2 tab hver kveld.

Har Dere erfaring med dette?

Kommenter gjerne/helst på bloggen min...:)
Send meg også gjerne e-poster:

ainayp@gmail.com
ainayks@gmail.com

Takk for hjelpen

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar