mandag 6. januar 2014

Hjerteklapp og søvnløs...

Hvorfor dette bildet? Dette er meg innvendig! Slik er kroppen min innvendig hele dagen, hele natta, hele uka, hele måneden og hele året! Som et monstrøst skrik!

Ja...jeg får ikke sove...og det irriterer meg, for jeg er uuutslitt!!!! Sovetabeletter har jeg ikke...og Sarotex skal jeg ALDRI ha igjen...Zombiedop!!
Hver gang jeg nevner hjerteklapp- assosieres det med angst. Jeg har det til tider..hjerteklapp altså...Pulsen galopperer avgårde og jeg får en heidundrende hodepine. Jeg kaldsvetter og blir nummen i halve ansiktet...Noe jeg kanskje burde få sjekket hos legen i grunn. Men jeg klarer ikke la være å undres meg på om dette er en fibro-sak? For jeg har perfekt kolesterol. Har høyt jerninnhold. B og D vitamin nivå er normalt...så...har jeg en hjertefeil??? Nei...har ikke det...men vi har mye angina i familien...så er jeg arvelig belastet eller er det et livsstilsproblem? Eller kommer det av min premature menopause?
Mange ting jeg lurer på! Hva med Dere? Fortell meg hva DERE lurer på i forbindelse med Fibro. La oss ha en fibroquiz...

Still spørsmål...la oss lete etter svar sammen:)

Og så tenker jeg: Hva er din mest tragikomiske fibrotåke-hendelse?

Jeg har et par stykker... 

Jeg forteller hvis Dere forteller:) Skriv i kommentarfelt under bloggen her:)

Hei og hå:)

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar