lørdag 11. januar 2014

Fred og ro...

Musikk, bøker og kjæledyr som slumrer på begge sider av meg...ro...Midt i natten...
Har akkurat hatt en sovekule på 17 timer til sammen! Morsomt at til og med det skal misoppfattes av folk...
Nei, jeg har oppdratt 6 unger sammen med mannen min...så mon tro når jeg sist sov så mye på over ett døgn??
Jeg hadde faktisk en gang et liv..det var en gang...for lenge siden...
Jeg var utadvent og sprudlende...jeg klagde aldri eller sutret...jeg levde!
Hvis jeg prøver si noe til noen nå, får jeg "Usj, hoff, æsj!" og "Jadajada, Jeg er så lei!"
De er lei!!!???
Hva tror dere JEG er?
Det er fredag natt til lørdag og jeg burde vært med venner...jeg burde hatt noen å vært sammen med, ikke sitte alene og høre musikk og lese bøker!!??

Nei, det går faktisk bra!

Jeg nyter dette faktisk!

Jeg er ikke 17 år lenger! Jeg er 40 om få måneder! Og jada, jeg vet at jeg er ikke dau enda:)
Men jeg orker ikke like mye nå som før...Jeg blomstrer i varmen! Når sommeren kommer!

"Det kommer atter en vår!"

Og i år skal jeg kjøre så mye sykkel som jeg bare klarer!

Det er drømmen! Ut på tur! Hver helg...

Ha ei god natt:)

A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar