søndag 5. januar 2014

Overveldende respons:)

Jeg har i de siste dagene fått en overveldende respons på innlegget jeg hadde om fibromyalgi. Innlegget har blitt delt, lest av over 12000 mennesker og vært gjesteblogger i flere blogger og hjemmesider! Leger har fattet interesse! Det er DETTE jeg har mast om SÅ lenge! Et gammelt ordtak jeg hørte for noen år siden lyder:"En smerte som deles, taper sin kraft!" Vi er så mange! En stemme kan gjøre litt, men 100 stemmer høres mer! Og dette er DERES fortjeneste!!! Vi får et ansikt...et felles ansikt men med individuelle historier som vi alle kjenner oss igjen i! 
Jeg føler det på meg! 2014 skal bli det året vi blir hørt og sett! Men, ikke stress!!!
Vi er alle en enhet, men vi må alle bruke tiden vi trenger til å få sagt det vi trenger å få frem! 
Er det noe vi alle vet, så er det at stress ikke bringer frem det beste i oss.

Jeg takker for all støtte! 

Jeg samler nå på symptomer! Symptomer og historier! Det kan gi oss utallige forklaringer på hvorfor ting er som de er og det kan hende at plutselig sitter en av oss med svaret på hele gåten!

Et lite symptom ingen har tenkt på, kan være årsaken til alt vondt...vi vet jo ikke! Tro kan flytte fjell og informasjon gjør oss alle smartere! 

Så, i god tid...og når Dere har overskudd, jeg trenger DIN historie med ALT du klarer få ned på "papiret!"

Ingenting er irrelevant! Alt betyr MASSE!!!

Send til ainayp@gmail.com eller ainayks@gmail.com og merk med MIN FIBRO eller noe slikt:) Sett inn alder! Den som vil, får hele navnet med på historien, omså bilde. 
De som vil være anonyme, blir kun kjønn og alder satt på...

Historiene vil bli omformulert,-uten å legge til eller trekke fra, jeg vil sende alt til helseministeren og til Erna Solberg. Jeg kommer til å sende til helsedirektoratet og til landets ledende aviser og God Morgen Norge! Si ifra om noen ønsker å dele ansvar og stille opp sammen med meg HVIS det vil vise seg å slå an et sted!

TUSEN takk for at Dere er SÅÅÅ utrolig fantastiske!!!

Stooor klem fra

Aina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar