søndag 26. januar 2014

Noen tanker på en søndag:)

Hvordan er formen for tiden? Hvordan har du det?
Spørsmål jeg ofte får, men vil dem ha et ærlig svar? Eller vil dem at jeg skal si: "Jo takk, det går bare kjempebra!"

Hva svarer du når du blir spurt?

Jeg har lyst å si:"Ryggen min dreper meg, hoftene mine svir og brenner, knær og ankler er hovne, skulderen min kjennes ut som om den har blitt vridd ut av ledd og jeg har verk i kjeven, fingrene og hodet! Men ellers har jeg det bra!"

Jeg bor på helt feil plass! Jeg burde hatt blå resept på varmeturer på vinterstid! Reise til Spania, Portugal...Australia!!...Karibien...Og jeg skulle hatt oppholdstillatelse fra oktober til april! Helsefrembringende! Og det skulle vært en sesongjobb ventende på meg der!

Det verste av alt, er at jeg hadde greid å jobbe! Hadde jeg bare hatt varme nok!

Hvor mye koster slike som meg, den norske stat i løpet av et år? Egenandeler- resepter, legetimer, medisiner, sykepenger, arbeidsavklaringspenger!
Hvor mye dyrere ville det vært om jeg hadde jobbet i et varmt land- pga helsemessige årsaker, skattet til Norge og bodd hjemme om sommeren?

Hadde vært gøy om noen kunne funnet det ut!
Siden det ikke forskes nok på fibromyalgi- etter MIN mening da, hvorfor ikke sende oss som MÅ igjennom det ene arbeidskurset og opptreningsopplegget etter det andre- til syden om vinteren?

Jaja...Er lov å drømme...

Ser ut av vinduet og grøsser! Det er kaldt! Det snør og jeg har det i grunn ikke særlig greit i dag!

Jeg dro på fest i går, jeg dansa så mye som jeg klarte(med en rygg som ikke vil det jeg vil!)
Jeg lo, var sosial og hadde det SINNSYYKT morro sammen med jentene! Og vi var edrue de fleste av oss!!! Jeg drikker ikke! Blir syk av alkohol! (Selv om det frister!)

Og nå vet jeg, at jeg kommer til å betale dyrt for dette...i mange dager fremover! Jeg skal på A-klinikken i morgen for å få omvisning- gleder meg til arbeidspraksis...
Skole tirsdag...ligge hele onsdagen!!! Skole torsdag!
Ligge brakk hele helgen!!!

Det er uka mi!

Hva skal du og dine gjøre?

Ha en god søndag...Nyt den...hvil deg! Null stress:)

Klem fra meg:)

A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar