lørdag 11. januar 2014

Med hjartet på rette staden!

I dag kjenner jeg at jeg lever! Jeg vet nøyaktig hvor venstre albue sitter...jeg kjenner lilletåa på høyre fot...jeg vet hvordan jeg IKKE skal vri kneet og området mellom skulderbladene mine er så stivt at jeg kan banke tørrfisk der! (ikke uten å være akrobat!)
Sitter å leser igjennom flere historier som Dere sender inn til meg. Tusen, tusen takk! Dette er et prosjekt jeg vier mye tid til! 
Jeg håper bare at ikke janteloven begynner å arbeide innenfra, for det er slitsomt nok å slåss mot den "der ute" og blant nære relasjoner, enn at vi skal motarbeide hverandre innenfra. Det er lov å ikke vær enig. Si det, men vær sivilisert! Send meg gjerne en e-post med kritikk på godt og vondt, eller legg igjen "hva jeg ville gjort annerledes!" i kommentarfeltet nederst her på bloggen min! 
Jeg tror at en smerte som deles- i teorien- taper sin kraft! 

Jeg tror at hvis vi fortsetter å snakke om fibromyalgi og setter lys på tilstanden, vil noen oppdage den og vi vil få flere øyne opp! Jeg gjesteblogger mer enn gjerne hos Dere oftere, svarer gjerne på spørsmål som jeg kan svare på, leter gjerne opp svar!
men husk, jeg er faktisk også syk!
Jeg er utmattet, har enda bihuleproblemer og ørebetennelse underveis.
Jeg bruker masse energi på å tenke ut nye metoder og strategier på. 
Jeg er sta som et esel og skal hele tiden klare alt selv! men jeg ber Dere alle om hjelp. Hjelp til å fortelle DERES historier! Jeg gjør ikke dette fordi jeg ønsker å være en talsperson utad eller få mine 15 minutter med "fame!" Jeg gjør dette for å øke bevissthet, øke kunnskapen, lære mer selv og sette fokus og ansikt på sykdommen FIBROMYALGI!!!

Oppfordrer flere menn til å være med på dette! 100% anonymitet for dem som ønsker det!

Hjelp meg hjelpe oss! Og la OSS hjelpe ALLE unge som kommer etter, slik at det i det minste blir lettere for at de skal bli hørt, sett og trodd!

Dere er de beste!!!
God klem og ha ei god helg!
Nå pauser jeg bloggingen her iallefall til mandag:)

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar