lørdag 11. januar 2014

Ingen glemt...

Skriften på bildet er lite, men trykk på bildet, så forstørrer den seg!
Hei alle sammen!
Deres historier er kjempenyttige! Så ikke stopp med innsendingen. Jeg har fått 6-7 historier til nå, men håper på flere! Jeg ser gjengangeren i dem alle. Fellesnevneren er uholdbare smerter. Nr to er måten man blir behandlet på i helsevesenet og måten man blir behandlet på av venner og familie! 
Ikke alle har den luksusen at de har pårørende som forstår! Derfor vil jeg anbefale denne gruppen:
https://www.facebook.com/groups/192897767452676/
Jeg håper den er oppe og går enda!

Jeg har hatt to sovekuler nå, som jeg kaller det for! Den ene var på hele 17 timer til sammen! Og i natt sov jeg 8 timer!
Kroppen har gitt klar beskjed: "RO DEG NED! Eller kollaps!"
Som en av mine venner på facebook sa: "Det er helt normalt, jeg pleier aldri få med meg januarmåneden!"
Og når jeg tenker etter, ikke jeg heller. Det er den måneden i året som forsvinner raskest av alle månedene...jeg pleier å sove den vekk...

I alle fulle fall....send meg DIN historie!

Foreløbig kun 1 mann som har gitt meg sin historie! Alle er like viktige, men ønsker å få mail fra flere menn! Gjerne menn som ikke har turt å fortelle noen om sykdommen enda!

Jeg garanterer 100% diskresjon!!!

Ha en strålende lørdag alle sammen:)

ainayks@gmail.com
ainayp@gmail.com

Klem fra meg


A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar