mandag 27. januar 2014

Hvordan blir det nå da? HYL!!

Jeg skal ut i praksis! Og dette gir meg mange tanker! Hva om, enn hvis??
Jeg har ikke "jobbet" som noe annet enn meg selv i snart 3 år! Vært sykemeldt og gått på AAP fra NAV lenge!
Og plutselig skal jeg jobbe 2-5 dager i uka!

Og jeg som sliter slik jeg gjør- med dårlig søvn og knirkende stiv kropp!!??

Hodet mitt gleder seg! Hjertet mitt galopperer av lykke!! Men...innerst i et hjørne av hjernen min- der ligger frykten! Redselen!
De vet jo ikke noe om meg og sykdommen min...for nevner jeg den...får jeg jobb da liksom? Selv om det kun er praksis...??
Praksisen skal vare fra uke 9-15!
6 uker!!!

Jeg sliter med skole i 2 dager!!

Jeg VET jeg kommer til å være skikkelig gira de første ukene...men hva når kroppen begynner å skrike??-og jeg ikke klarer daglige gjøremål hjemme engang???

Folk tror meg enda ikke! Og tar dagligdagse handlinger for gitt!
Og jeg kan jo fremdeles bare "ta meg sammen!"

Og ja...denne gangen skal jeg det!

Men hva etterpå? 

Jeg skal ha møte med NAV...Jeg må ha meg legetimer også!

Men legen min kjenner meg jo ikke...

Jeg ser litt mørkt på fremtiden!

Hva skal skje med meg?
Enn om at hvis at jeg ikke klarer alt jeg ønsker? Alt NAV ønsker??

Hva pokker gjør jeg nå??
Føler at jeg lyver og lurer...og jeg er ikke komfortabel med det!

Gode råd tas imot med STOR takk!!!

Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar